Retur & Refundering

Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb hos os. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med dit produkt, hjælper vi dig gerne med retur og refundering.


Retur

Du har ret til at returnere din vare inden for 14 dage efter modtagelsen.

For at en retur kan godkendes, skal varen:

  • være ubrugt

  • være i samme stand som ved modtagelse

  • være i original emballage (hvis relevant)

Kontakt os altid først på trendnytt@gmail.com, før du sender varen retur.
Vi giver dig instruktioner og returadresse.

Bemærk:
Returforsendelsesomkostninger dækkes af kunden, medmindre returneringen skyldes en fejl fra vores side (defekt eller forkert vare).


Refundering

Når vi har modtaget og inspiceret din returnerede vare, sender vi dig en bekræftelse.
Hvis alt er i orden, vil refunderingen blive godkendt og automatisk tilbageført til din oprindelige betalingsmetode.

Behandlingstiden er normalt 5–10 hverdage efter modtagelse af returpakken.

Bemærk:
Vi kan ikke refundere varer, der:

  • er brugt

  • har mangler, som ikke skyldes transport eller fabrikationsfejl

  • returneres uden forudgående kontakt med kundeservice


Forsinket eller manglende refundering

Hvis du ikke har modtaget din refundering efter den angivne behandlingstid:

  1. Tjek din bankkonto igen

  2. Kontakt dit betalingsinstitut eller din bank (der kan være behandlingstid)

  3. Kontakt os herefter på trendnytt@gmail.com

Vi hjælper dig selvfølgelig videre.


Defekte eller forkerte varer

Modtager du en vare, som:

  • er beskadiget

  • er defekt

  • ikke stemmer overens med din ordre

så kontakt os straks på trendnytt@gmail.com med:

  • billeder

  • beskrivelse af problemet

  • dit ordrenummer

Vi tilbyder ombytning eller refundering, afhængigt af situationen.


Bytte

Vi tilbyder bytte, hvis varen er ubrugt og i original stand.
Kontakt os for at oprette en bytteanmodning.